Geyser took the life of the hotel general manager, don’t make such mistakes while taking a bath

काठमाडौं । बाथरुममा ग्यास गिजर चलाएपछि एक ३३ वर्षीया महिलाको शङ्कास्पद अवस्थामा मृत्यु भएको छ । जीएम (महाप्रबन्धक) रुचा बुधबार साँझ घर फर्किएपछि प्रतिष्ठित होटलमा नुहाउन गइन् । धेरै बेरसम्म रुचा बाथरुमबाट बाहिर निस्कीनन् । आफन्तले आवाज उठाए ।

कुनै प्रतिक्रिया नआएपछि छिमेकीलाई फोन गरेर बाथरूमको गेट तोडियो । त्यसपछि रुचा भित्र अचेत अवस्थामा पल्टिएकी थिइन् । परिवार अस्पताल पुगे पनि उनको ज्यान बचाउन सकिएन् ।

रुचा तीन महिनाकी गर्भवती समेत थिइन् । बिहीबार तीन चिकित्सकको टोलीले शवको पोष्टमार्टम गरेको हो । प्रारम्भिक अनुसन्धानमा निसास्सिएर मृत्यु भएको खुलेको छ ।

घटना भारत, फरीदाबादको हो । रुचा परिवारसँग सेक्टर २९ मा बस्दै आएकी थिइन् । रुचा बुधबार राति लगभग ९ बजे नुहाउन गएको परिवारले जानकारी गरायो ।

परिवारले धेरै बेर फोन गरिरहे पनि गेट खुलेन । गेट तोडेर भित्र हेर्दा रुचा अचेत अवस्थामा फेला परेकी थिइन् । रुचाको २०२१ मार्च ७ मा विवाह भएको थियो । घटनाको जानकारी अभिभावकलाई दिइएको छ ।

उनका बुबा स्नेहल मनुभाइ शाह बिहीबार दिउँसो त्यहाँ पुगेपछि रुचाको तीन जना चिकित्सकको टोलीले पोस्टमार्टम गर्यो । बिस्रालाई सुरक्षित राखेर अनुसन्धानका लागि पठाइनेछ । जानकारी अनुसार रुचाका श्रीमान परमप्रीत सिंह निजी कम्पनीमा जागिर गर्छन् ।

बाथरुममा कतै भेन्टिलेसनको लागि ठाउँ नहुँदा ग्यासले पूरै बाथरुम भरिएको खुलासा भएको छ । जसकारण रुचा बाथरुममै अर्धचेत भइन् । अक्सिजन अभावका कारण उनको मृत्यु भएको हो ।

रुचाका बुवाले आफ्नी छोरीको केही महिनाअघि नै बढुवा भएको बताए । उनी गर्भवती थिइन् । घरमा खुशी आउनुअघि नै रुचाको मृत्यु भयो । यस्ता घटना जाडो समयमा धेरै हुने गरेका छन् ।

ग्यास गिजरमा एलपीजी प्रयोग गरिन्छ । गिजरले हानिकारक कार्बन मोनोअक्साइड र नाइट्रस अक्साइड ग्यास उत्पादन गर्छ ।

बाथरुममा ग्यासको मात्रा बढेपछि मानिसहरु अर्धचेत हुन्छन् । गिजर लामो समयसम्म राख्दा र बन्द बाथरूममा बस्दा निस्सासिने समस्या हुन्छ ।

बिके अस्पतालका डा मोहित अग्रवालले ग्यास गिजरका कारण जहिले पनि दुर्घटना हुने खतरा रहेको बताए । यसबाट कार्बन मोनोअक्साइड बन्ने सम्भावनालाई नकार्न सकिँदैन ।

यस ग्यासको उपस्थितिमा अक्सिजन हुँदैन र तत्काल पर्ने प्रभाव भनेको दिमाग केहि सोच्न सक्ने स्थितिमा हुँदैन । प्रभावित व्यक्ति हिँडडुल गर्न पनि सक्दैनन् ।

जसले गर्दा केही समयमै मृत्यु हुनसक्छ । यदि सहयोग छिट्टै प्राप्त भयो भने, जीवन बचाउन सकिन्छ । यदि बाथरूममा ग्यास गिजर छ भने, त्यहाँ पर्याप्त क्रस भेन्टिलेसनको व्यवस्था हुनुपर्छ ।

यदि तपाईंले ग्यास गिजर राख्नुभएको छ भने, ग्यास सिलिन्डर र गिजर दुबै बाथरूमबाट बाहिर राख्नुहोस् । पाइपबाट बाथरुममा पानी ल्याउन सकिन्छ ।

बाथरुमको ढोका बन्द गर्नुअघि बाल्टिनमा तातो पानी भर्नु राम्रो हुन्छ । गिजरबन्द गरेपछि मात्र नुहाउने गर्नुहोला । सुनिश्चित गर्नुहोस् कि बाथरूममा क्रस भेन्टिलेसन छ ।

यदि कोही नुहाएर बाहिर निस्केको छ, तुरुन्तै बाथरुममा नजानुहोस् । केही समयको लागि ढोका खुला छोड्नुहोस् ।

एकपछि अर्को धेरै मानिसले नुहाउँदा बाथरुममा कार्बन मोनोअक्साइड जम्मा हुने सम्भावना बढ्छ ।

सम्बन्धित खबरहरु